شناسهٔ خبر: 24817 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد:

نصب سرعت کاه در محورهای شوشاب و آوزمان- نهاوند در استان هدان

نصب سرعت گیر رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از احداث ۱۱ عدد سرعت کاه در محور آورزمان-نهاوند خبر داد و افزود: این طرح تا چند روز آینده نیز تا اتمام کلیه نقاط نیازمند سرعت کاه با همکاری فرماندهی پلیس راه ملایر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری بیان کرد: در حال حاضر عملیات احداث سرعت کاه در خروجی جاده‌های روستایی فرعی محور شوشاب به آورزمان در حال انجام است و در خروجی روستاهای نکیل آباد، شهرک صنعتی، جیجیان رود، اسکنان، شوشاب، سلطانیه و هزارجریب به محور اصلی سرعت کاه نصب شده و تا پایان کلیه فرعی‌های این محور ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر با بیان این نکته که حفاظت از جان همشهریان و هموطنان عزیز در اولویت اقدامات ایمنی این اداره است، افزود: در سال ۹۴ در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که اصلاح ۱۴ مورد نقاط حادثه خیز در محورهای طجر سامن، علمدار، مرویل(۳ نقطه)، قوزان، میرزابره و اصلاح تقاطع گلوشجرد بخشی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: امسال نیز پنج نقطه از نقاط حادثه خیز محور روستایی محمودآباد-ورچق توسط پرسنل اداره راه و شهرسازی ملایر اصلاح و ساماندهی شده است.

نگاهداری در پایان عدم توجه روستاییان به توصیه‌های پلیس و نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی، تخطی از سرعت مجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را عوامل اصلی بروز حوادث جاده‌ای برشمرد و گفت: امیدواریم با رعایت قوانین دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.