شناسهٔ خبر: 25017 - سرویس استان‌ها

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان جغتای خبر داد:

تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز در حریم راه‌های جغتای خراسان رضوی

مهدی آقایی مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی جغتای خراسان رضوی از تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز واقع در حریم راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی آقایی با اعلام این خبر افزود: در راستای صیانت از حریم راه‌ها و اجرای تبصره یک ماده شش قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، یک واحد تخریب بنا در محور سه‌راه انداده جاجرم، توسط این نمایندگی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان جغتای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مالک بنای مذکور در انتهای نوار تاسیساتی و خارج از طرح هادی روستا اقدام به ساخت و ساز بدون مجوز کرده بود، گفت: بعد از اخطار اداره راه و شهرسازی شهرستان و تخریب جزئی از بنا، مالک شفاهاً اظهار داشته که نسبت به جمع آوری اقدام می‌کند اما در زمان تعطیلات عیدفطر مجدداً شروع به ساخت و ساز کرده که اداره راه و شهرسازی جغتای نسبت به تخریب کل بنا با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این بنا در کیلومتر ۱+۵۰۰ سه راه انداده به جاجرم، روستای سید آباد در حال ساخت بوده و قبلا تخریب شده بود اما مالک دوباره اقدام به ساخت آن کرده که فعالیت آن مجددا متوقف و بنا تخریب شد.