شناسهٔ خبر: 25223 - سرویس استان‌ها

با استقرار اداره راه و شهرسازی طارم، ۳۰ میلیارد تومان سرمایه در این بخش مستقر شده است

بازديد نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از بخش طارم سفلی گفت: با استقرار و آغاز به کار اداره راه و شهرسازی طارم، ۳۰ میلیارد تومان سرمایه شامل ماشین آلات سبک و سنگین وارد منطقه شده و مشغول خدمت رسانی به مردم شده اند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، داود محمدی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه بهسازی و ساخت راههای بخش طارم عنوان کرد: بزرگترین اقدام انجام شده توسط راه و شهرسازی در این منطقه، استقرار اداره راه و شهرسازی طارم بوده که با این اتفاق بخش زیادی از مشکلات و موارد موجود در زمان کوتاهی مرتفع گردیده است.

وی با اشاره به اینکه استقرار اداره راه و شهرسازی با سایر ادارات متفاوت است اظهار کرد: با آغاز به کار اداره راه و شهرسازی طارم بیش از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه شامل خودروهای سبک و سنگین وارد منطقه شده و امکان خدمت رسانی به مردم طارم به ویژه در فصول سرد و زمستانی و هنگام وقوع برف، باران و سیل را فراهم نموده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با همه خدماتی که در بخش طارم صورت گرفته، همچنان این منطقه نیازمند حمایت بیشتر بوده و عزم مسئولین اینست که با نگاهی ویژه مشکلات و نیازهای مردم طارم را حل و فصل نمایند.

گفتنی است در این سفر علاوه بر محورهای مواصلاتی بخش طارم، اداره راه و شهرسازی طارم نیز مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید علاوه بر داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، موسوی فرماندار قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند.