شناسهٔ خبر: 25394 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد:

آغاز تحویل تدریجی ۴۵۵۰ واحد مسکن مهر پردیس/ ساخت ۳۰ فضای آموزشی در فازهای مختلف پرديس

نماهایی از شهر جدید پردیس در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۴۵۵۰ واحد مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تحویل تدریجی چهار هزار و ۵۵۰ واحد مسکن مهر آغاز شده است گفت: تحویل و بهره برداری از این واحدها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و پس از آن آیین افتتاح رسمی برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي سعید غفوری عصر دوشنبه در نشست شورای مسکن و شهرسازی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد افزود: با تمهیدات و اقدامات انجام شده، در آینده نزدیک شمار واحدهای بهره برداری شده در مسکن مهر پردیس به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

وی یادآور شد: تامین آب شرب و ساخت تاسیسات آبرسانی به واحدهای آماده، عاملی برای تاخیر در بهره برداری از این واحدها بود که با تلاش شبانه روزی این مشکل نیز رفع شد.

غفوری گفت: قرار است در هفته دولت (هفته نخست شهریورماه)، بهره برداری از تمام واحدهای فاز سه مسکن مهر پردیس در آیینی اعلام شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت بیش از ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در سایت پردیس عقد قرارداد انجام شده است خاطرنشان کرد: از سال ۹۰ تاکنون بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در این سایت به بهره برداری رسیده است.

ايرنا در ادامه نوشت: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۳۰ فضای آموزشی در فازهای مختلف سایت مسکن مهر این شهر در حال ساخت است تصریح کرد: ساخت ۱۲ مدرسه در فازهای پنج و هشت، هشت مدرسه در فاز ۱۱، پنج مدرسه در طرح توسعه فاز پنج و پنج مدرسه نیز در فاز سه این سایت مسکن مهر در حال اجرا است.

غفوری یادآور شد: طراحی احداث ۲۳ فضای آموزشی دیگر نیز به تازگی پایان یافته است و بزودی برای ساخت به مناقصه گذاشته می شود.