شناسهٔ خبر: 25529 - سرویس استان‌ها

در پایان بازدید میدانی از محور اراک-فرمهین اعلام شد:

بهسازی جاده شهر داوود آباد –اراک

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اراک گفت: در بازدید از محور اراک-فرمهین با حضور کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهر داوودآباد صورت پذیرفت بهسازی جاده مزبور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اراک با اعلام خبر فوق افزود: در بازدید از محور اراک-فرمهین که با محوریت بررسی وضعیت جاده شهر داوود آباد با حضور کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و حنداب در مجلس شورای اسلامی، نصراله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهر داوودآباد صورت پذیرفت بهسازی جاده مزبور در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اراک در این خصوص افزود: در پایان این بازدید مقرر شد با همکاری شهرداری شهر داوودآباد درخصوص حذف نقاط پرخطر این جاده (حدفاصل  شهر داوودآباد –دوراهی اراک فرمهین) اقدامات لازم از قبیل احداث واریانت صورت پذیرفته و همچنین در بخشی از  محور مذکور ،عملیات زیرسازی و روکش آسفالت اجرا شود.

گفتنی است شهر داوودآباد با ۵۲۰۰ نفر جمعیت در ۳۲ کیلومتری شمال اراک واقع و راه دسترسی آن از کیلومتر ۱۶ محور اراک –فرمهین منشعب می‌شود.