شناسهٔ خبر: 25656 - سرویس استان‌ها

توسط راهداران شهرستان کنگاور انجام گرفت:

عملیات راهداری در محورهای کنگاور استان کرمانشاه با شروع سفرهای تابستانی

خط کشی جاده رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگاور استان کرمانشاه، شروع سفرهای تابستانی را زمانی پرکار برای راهداران این حوزه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، علی طاهرآبادی گفت: ایمن‌سازی محورها در این حوزه با روکش آسفالت ۸ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۳ کیلومتر راه روستایی شروع شد.

وی در ادامه به نقش بی‌بدیل خط کشی در هدایت کاربران جاده‌ای اشاره کرد و از انجام خط کشی ۲۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان خبر داد.

از دیگر عملیات راهداری می‌توان، درزگیری ۵۷۰۰۰ متر، لکه گیری به طول ۷۳۰۰۰ مترمربع در محور گردنه بیدسرخ (کنگاور-کجاوه شکن و کنگاور-صحنه)، تسطیح، رگلاژ و تراکم پیچ پرحادثه گردنه بید سرخ به طول ۸۰۰ مترمربع، نصب ۳۰۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی در محورهای مذکور، تعمیر و سرویس ۵۷۰ اصله چراغ‌های روشنایی در محورهای کنگاور، تعریض یک دهانه پل ۴ متری واقع در سه راهی تویسرکان، رفع ۷ مورد انسداد به علت تصادفت رانندگی، نظافت تمام پارکینگ‌ها در محورهای شهرستان، عملیات ۲۸۷۵ تن خاکریزی (مخلوط) و تراکم پیچ پرحادثه گردنه بید سرخ را نام برد.

گفتنی است گشت راهداری به صورت مستمر در تمام محورهای کنگاور در حال گشت زنی است.