شناسهٔ خبر: 25771 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیركل بنادر مازندران خبر داد:

افزایش زمان استفاده دریانوردان خارجی از تأسیسات رفاهی موجود در ساحل

جلسه مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران از افزایش زمان مرخصی دریانوردان و خدمه خارجی كشتی‌های مستقر در بندر نوشهر بمنظور استفاده از تأسیسات رفاهی سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیاوش رضوانی روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اعلام این مطلب افزود: براساس الزامات مقاوله نامه كار دریایی (MLC-۲۰۰۶) هر كشور عضو باید تضمین نماید كه تأسیسات رفاهی شهری به سادگی در دسترس دریانوردان شاغل بر روی كشتی‌ها قرار گیرد.

 وی افزود: خوشبختانه با مذاکراتی که امروز با مسئولان انتظامی شهرستان نوشهر داشتیم مدت زمان مرخصی ساحلی ملوانان خارجی برای استفاده از تأسیسات رفاهی شهری كه تا پیش از این از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح بود به تمام طول روز تغییر یافت.

گفتنی است سرهنگ صلاحی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر روز دوشنبه با مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران دیدار و بر آمادگی کارکنان زیر مجموعه‌اش برای تعامل با مسئولان اداره كل در زمینه‌های مختلف بویژه افزایش زمان ورود و خروج ملوانان و دریانوردان خارجی از بندر به سطح شهر تأكید كرد.