شناسهٔ خبر: 25876 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

اقدامات سازمان بنادر باید در سطح بین‌المللی باشد/ برنامه‌های جدید سازمان بنادر برای برای افزایش بهره وری

منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفته است سازمان بنادر از جمله ارگان های مهم اقتصادی کشور در بعد بین المللی است و به همین دلیل اقداماتی که در این سازمان انجام می گیرد باید در سطح استاندارد بین المللی باشد تا بتواند رقابت جهانی را رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی در مراسم معارفه اش به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سال ها در استان ساحلی مسئولیت داشته و با مسائل این سازمان آشنا است، گفت : سازمان بنادر از جمله ارگان های مهم اقتصادی کشور در بعد بین المللی است، به همین دلیل اقداماتی که در این سازمان انجام می گیرد باید در سطح استاندارد بین المللی باشد تا بتواند رقابت جهانی را رقم بزند.

معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع با تأکید بر اینکه طرح، برنامه ریزی و بودجه، محور و عمود سازمان بنادر و دریانوردی است، گفت : تلاش می کنیم با ترسیم اهداف کلان و با سرعت و شتاب بیشتری، برای حل و فصل مسائل گام برداریم.

آرامی که سابقه نمایندگی مردم بندرعباس در مجلس نهم شورای اسلامی را دارد، توضیح داد : سعی می کنیم با تعامل بهتر با مجلس به ویژه کمیسیون های تخصصی، هم به رفاهیات پرسنل و هم جهت حل و فصل مشکلات سازمان در حوزه منابع انسانی و مالی اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

عضو جدید هیأت عامل سازمان بنادر با اشاره به بخش منابع انسانی و رفتار سازمانی به عنوان یکی از اولویت ها، گفت : سازمان بنادر و دریانوردی به لحاظ تشکیلات یک سازمان پیچیده است؛ از این رو باید به رفتار سازمانی در این مجموعه توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر آرامی همچنین در ادامه بر «بروز خلاقیت های سازمانی» «اعتمادسازی» به عنوان هنر مدیران ارشد تأکید کرد و از ارائه راهکار جهت افزایش کارایی، بهره وری و اثربخشی در حوزه نیروی انسانی خبر داد.