شناسهٔ خبر: 25879 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی خواف خبر داد:

بازدید نماینده مجلس از پروژه چهاربانده‌شدن محور خواف - رشتخوار در خراسان رضوی

بازدید نماینده مردم شریف شهرستان خواف و رشتخوار خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از بخشی از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان خواف بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سعید محمودزاده با اعلام این خبر گفت: در این بازدید که فرماندار و جمعی از مسؤولان شوراها و دهیاران شهرستان خواف و جمعی از روسای ادارات این شهرستان حضور داشتند، محمود نگهبان سلامی نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت. 

وی افزود: در این بازدید از طرح چهار بانده‌شدن محور خواف - سلامی و پروژه روکش آسفالت محور اصلی خواف - تربت‌حیدریه که بزرگترین پروژه روکش آسفالت این شهرستان می‌باشد و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست، مورد بازدید قرار گرفت.

نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عوامل راهداری شهرستان خواف که با وجود گرمای شدید هوا در جهت رفاه حال همشهریان در تلاش هستند، فرصت خدمت‌رسانی به مردم را موهبتی الهی دانست و اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یکی از کارهایی که بسیار مورد توصیه قرار گرفته است خدمت بی‌منت به هم نوع است. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل راه و شهرسازی شهرستان خواف، اقدام این اداره در جلب همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت خیرین و شوراهای روستاها را قابل توجه برشمرد و این اقدامات را زمینه‌ساز آغاز تحولی بزرگ در رشد و آبادانی این شهرستان دانست.