شناسهٔ خبر: 25919 - سرویس استان‌ها

بازید مدیران وزارت راه و شهرسازی از پروژه کرمانشاه - میاندوآب

بازدید معاون ساخت وتوسعه راه‌های شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور روز شنبه از پروژه بزرگراهی کرمانشاه-میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، خیرالله خادمی در جریان این بازدید که حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور، قادری معاون عمران استاندار کردستان، ملکی مدیرکل راه و شهرسازی و تنی چند از مدیران وی را همراهی می‌کردند با حضور در محل پروژه، قطعات مختلف این پروژه ملی را مورد بازدید قرار داد.

خادمی در قطعات ۹،۶،۵،۲ و کنارگذر شهرستان سقز حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و مشکلات قرار گرفته و ضمن دریافت گزارش از مشاورین، مجریان و پیمانکاران این پروژه‌ها، راهکارهای لازم را برای به سرانجام رساندن هر چه زودتر این پروژه ملی که تاثیر بسزایی در توسعه و عمران استان کردستان دارد ارائه کرد.

وی با هیئت همراه همچنین محور سنندج-همدان حدفاصل گردنه صلوات آباد را نیز مورد بازدید قرارداده و با عوامل اجرایی این پروژه نیز صحبت کردند و طرح توسعه و چهارخطه نمودن گردنه صلوات آباد را نیز بررسی کردند.