شناسهٔ خبر: 25989 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن استان مازندران خبر داد:

نصب نیوجرسی در محور خرم آباد _ قلعه گردن تنكابن

نیوجرسی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن استان مازندران از نصب نیوجرسی در محور ارتباطی خرم آباد _ قلعه گردن به طول ۱/۵ كیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، تورج فتحی ضمن اعلام این خبر افزود: یكی از اهداف راه و شهرسازی ساری ایمن‌سازی محورها جهت تامین سلامت كاربران جاده‌ای است.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره با بسیج و بكارگیری نیروهای مجرب و كارآمد خود اقدامات وسیع راهداری در قالب حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان در سال گذشته به اجرا گذاشته و در سال جاری نیز در دست اجرا دارد.

فتحی به اهمیت تردد و ضرورت تامین ایمنی در محور ارتباطی خرم آباد _ قلعه گردن اشاره کرد و گفت: محور مذكور بدلیل حجم بالای ترافیك همواره پرتردد و پر رفت و آمد بوده ، لذا ایمن‌سازی آن در قالب نصب جدا كننده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با اجرا در آمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن به تاثیر مثبت اقدامات ایمن‌سازی راه‌ها در كاهش سوانح رانندگی اشاره کرد و افزود: علاوه بر اقدامات ایمن‌سازی محورها می‌توان با بكارگیری تمهیدات مهندسی كنترل و نظارت، تبلیغات كافی، اطلاع رسانی عمومی، آموزش فراگیر، راهنمایی و ارشاد و بعضا تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن كاهش سوانح رانندگی برداریم.