شناسهٔ خبر: 26043 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان نكا خبر داد:

بهسازی و زیرسازی راه روستایی یعقوب محله شهرستان نكا در مازندران

بهسازی و زیرسازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نكا در مازندران از عملیات بهسازی و زیرسازی محور روستایی یعقوب محله این شهرستان به طول ۲ كیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، احمد علی آبادی ضمن اشاره به این خبر گفت: درتوسعه روستایی، هدف بهبود وضع روستائیان است و برای رسیدن به این هدف باید توانایی روستائیان را در استفاده بهینه از منابع آب و زمین و سرمایه افزایش دهیم تا بتوانند با افزایش تولیدات كشاورزی و فروش مازاد محصولات، سطح زندگی خود را بالا ببرند. ساخت، ترمیم و توسعه راههای روستایی به عنوان یك كار زیربنایی زمینه را برای دستیابی به اهداف بالا فراهم می‌كند.

وی ضمن اشاره به این مطلب كه نكا دارای بیش از ۱۹۸ كیلومتر راه آسفالته روستایی است، عنوان کرد: این اداره در راستای برنامه‌های خود اقدامات گسترده‌ای را در خصوص بهسازی و آسفالت محورهای روستایی تحت پوشش خود در دست اجرا دارد.

آبادی در ادامه به برگزاری یادواره شهدای ۱۶ روستای پی رجه اشاره و تصریح کرد: به منظور تسهیل در امر تردد اهالی و شركت كنندگان مدعو در این یادواره با هماهنگی نماینده محترم مردم نكا _ بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و همكاری ادارات ذیربط، ۲ كیلومتر از مسیر روستایی یعقوب محله این شهرستان در بخش هزار جریب بهسازی و زیرسازی شد.