شناسهٔ خبر: 26090 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس خبر داد:

اجرای پروژه لکه‌گیری آسفالت در محور مشهد - چناران

جواد پورعلی رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از اجرای پروژه لکه‌گیری هندسی آسفالت در باند شمالی محور مشهد - چناران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اهمیت ویژه محور مشهد - چناران و حجم بالای ترافیک عبوری در این محور، به منظور رفع ترک‌های موجود برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام عملیات لکه‌گیری هندسی و درزگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف افزایش سطح سرویس‌دهی راه و رفاه حال همشهریان و زائران و مسافران گرامی، این عملیات از ابتدای مردادماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مردادماه ادامه داشته باشد.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس اضافه کرد: لکه‌گیری هندسی در دوربرگردان‌های چهارطاقی، شیرحصار و ناظریه و عملیات درزگیری در کل محور مشهد - چناران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال انجام خواهد شد، گفت: طی سال گذشته نیز در باند شمالی این محور بیش از ۸ هزار متر مربع و در باند جنوبی ۴ هزار متر مربع از سطح راه لکه‌گیری هندسی انجام شده است.