شناسهٔ خبر: 26103 - سرویس جاده‌ای

عطرچیان خبر داد:

تاریخ ارائه کارنامه‌های آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی/ فرصت دوباره برای شرکت در آزمون بعدی

آزمون مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی از اعلام اسامی ۵۴ نفر از پذیرفته شدگان در بیست و دومین آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی در تارنمای سازمان خبر داد و گفت: شركت‌كنندگان از پنجشنبه ۲۱ مردادماه، كارنامه خود را دریافت نمایند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمدجواد عطرچیان مدیركل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی با اشاره به نتایج بیست و دومین آزمون تأسیس شركت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی كالا اظهار داشت: اسامی ۵۴ نفر از پذیرفته‌شدگان از سوی دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی، اعلام و در تارنمای ثبت‌نام و دریافت كارت، به نشانی http://transit.rmto.ir  قابل مشاهده است.

وی افزود: شركت‌كنندگان همچنین می‌توانند از طریق تارنمای آزمون، از مورخ پنجشنبه ۲۱ مردادماه، كارنامه خود را دریافت نمایند.

عطرچیان تصریح كرد: با توجه به افزایش تعداد متقاضیان تأسیس شركت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی كالا و تعدد درخواست‌های داوطلبان، تلاش می‌شود تا بیست‌وسومین آزمون تأسیس شركت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی كالا نیز در اسفندماه سال‌جاری برگزار شود.

مدیركل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی: از این رو داوطلبانی كه موفق به احراز حد نصاب قبولی در این دوره نشده‌اند و سایر متقاضیان واجد شرایط جدید می‌توانند باتوجه به فرصت باقی‌مانده و منابع معرفی شده، نسبت به آمادگی جهت شركت در آزمون بعدی اقدام نمایند