شناسهٔ خبر: 26314 - سرویس بنادر و دریانوردی

رضا سفاری خبر داد:

ورود پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس از آبراه دریایی اروند رود

بندر آبادان همزمان با برگزاری هفته دولت پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از بندر آبادان وارد میهن اسلامی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،   سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از ورود پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس از مرز آبی اروند رود و اسکله مسافربری بندر آبادان خبرداد.

وی گفته است : با مکاتبات انجام شده با سردار باقرزاده فرمانده‌کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی و در ساعت ٩صبح مورخ هشت شهریور پیکر تعدادی از شهیدان گلگون کفن دوران دفاع مقدس که اخیرا در مناطق جنوب عراق کشف شده اند از بندر بصره و از طریق مسیر آبراه بین المللی اروند رود و اسکله مسافری بندر آبادان وارد میهن اسلامی می شوند ومورد استقبال مردم شریف و شهید پرور آبادان قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر، سردار باقرزاده در بازدید میدانی که از بندر آبادان داشتند در خصوص تاریخ تفحص این شهدا عنوان کرد : این شهدا طی دو هفته اخیر در مناطق عملیاتی جنوب کشور عراق تفحص گردیده اند وپس از ورود به خاک میهن اسلامی  و مراسم تشییع به تهران منتقل می شوند.