شناسهٔ خبر: 26378 - سرویس بنادر و دریانوردی

اتصال بندر لاوان به سیستم یکپارچه اداری بنادر کشور/ گامی در ارتقای خدمت‌رسانی درطرح استقرار دولت الکترونیک

محمود صابری اداره بندر لاوان با اتصال به سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارات راه و شهرسازی، محمود صابری، مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه با اعلام خبراتصال اداره بندر لاوان به سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه افزود: به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در قالب طرح استقرار دولت الکترونیک از جمله مهمترین اهداف در انجام این مهم بوده است.

وی اطلاع رسانی صریح و سریع، برچیدن تشریفات وقت گیر اداری و تسریع در انجام مکاتبات اداری را از نتایج اتصال اداره بندر و دریانوردی لاوان به شبکه یکپارچه اداری بیان کرد.

صابری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سیستم یکپارچه اداری و نماد مالی در بندر لاوان، با ساده‌سازی فرایند‌های مختلف اداری و کاهش زمان و هزینه‌های اربابان رجوع این بندر از طریق حذف مکاتبات فیزیکی، ضمن کاهش بوروکراسی اداری، هدف اصلی که همان افزایش رضایت مردم منطقه است محقق خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه با اشاره به هدف دولت برای آماده‌سازی خود برای اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی افزود: از این پس، بندر لاوان از طریق اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه به شبکه یکپارچه اطلاعاتی بنادر کشور متصل شده تا هر چه سریع‌تر بتواند در تلاش خود برای ورود به این مهم گامهای مثبتی بردارد.