شناسهٔ خبر: 26408 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه و ترابری استان سمنان:

ادغام ادارات کل راه و مسکن و شهرسازی استان سمنان منتفی است

عبدالمجید نژاد صفوی مدیركل راه و ترابری استان سمنان از منتفی بودن ادغام ادارات کل راه و مسکن و شهرسازی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری استان سمنان، سید عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان مبنی بر اینکه شنیده می‌شود این اداره کل با اداره کل مسکن و شهرسازی قرار است در آینده ادغام شوند و اداره کل جدید با عنوان اداره کل راه و شهرسازی استان ایجاد شود، گفت: در حال حاضر وجود چنین موضوعی را رد می‌کنم و با پیگیری‌های که از سوی وزارت راه و شهرسازی داشتیم صحت موضوع را تائید نکرده‌اند.

نژاد صفوی انجام چنین تصمیمی را از اختیارات وزارت راه و شهرسازی و با توافق استاندار و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در صورت تصویب و اجرای این کار در آینده آن را یک تصمیم و اراده ملی می‌دانم و همه ما باید به آن احترام بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تابع قانون باشیم، بیان کرد: ولی باید بگویم که بالغ بر دو سال است که شایعه ادغام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان سمنان مطرح می‌شود.