شناسهٔ خبر: 26500 - سرویس استان‌ها

برگزاری سمینار آشنایی با آسفالت ماستیکی سنگدانه‌ای و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی در یزد

نشست سمینارآموزشی آشنایی با آسفالت ماستیکی سنگدانه ای ( SMA) و دوره آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های خانواده در اداره کل راه وشهرسازی استان یزد برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ، به همت حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌های  این اداره کل ، یک دوره آموزشی آشنایی با کیفیت آسفالت ماستیکی و سنگدانه‌ای جهت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی استان و با حضورکارشناسان  سایر دستگاه‌های اجرایی استان ، بنیاد مسکن، شهرداری‌هاو نوسازی مدارس، آزمایشگاه مکانیک و دانشگاهیان در یزد برگزارشد.

مدیرساخت وتوسعه راه‌های این اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت : اداره کل راه وشهرسازی استان یزد پیرو برنامه‌های بلند مدت خود و با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت، با بهره‌گیری از تکنولوژی و نوآوری‌های جدید در این خصوص، یک  دوره آموزشی کوتاه مدت را در یزد برگزار کرد . 

محسن صادقیان در خصوص این تکنولوژی گفت : این نوع آسفالت در کشور آلمان اختراع شده و با توجه به نوع دانه‌بندی و سنگ دانه‌ای آن، از مقاومت بالایی برخوردار است  و معمولا برای جاهایی که اقلیم گرم و جاده‌های پر ترافیکی دارند، مناسب است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به هدفی که این کنفرانس آموزشی برای آشنایی بیشتر ازاین نوع تکنولوژی  جدید دارد  انشالله  بتوانیم به صورت  پایلوت ، این نوع آسفالت را در یزد اجراء کنیم.

همچنین دوره آشنایی با شبکه های اجتماعی و آسیب های خانواده در اداره کل راه وشهرسازی استان یزد برگزار شد .

با توجه به مشکلات  ناشی از عدم آشنایی  و عدم استفاده صحیح از  شبکه های اجتماعی و تأ ثیرات  مخربی که درخانواده داشته است ، یک دوره آشنایی با شبکه های اجتماعی و آسیب های  خانواده ،  به همت امور بانوان ،  و توسط پلیس فتا استان ،در 2 ساختمان این اداره کل برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، در این نشست آموزشی، که موجب شد تا کارکنان به خطرات  تخریبی  این شبکه ها و کاهبرداری هایی که از طریق افراد سودجو صورت می گیرد مطلع و با نحوه و برخورد با چنین معضلاتی آشنا شوند .

این دوره آموزشی که توسط یکی از کارشناسان  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی (پلیس فتا) برگزار شد ، مورد استقبال کارکنان قرار گرفت. که به همین منظور  از کارشناس این دوره  با اهداء لوح سپاس ، تقدیر شد