شناسهٔ خبر: 26505 - سرویس استان‌ها

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ساماندهی رودخانه زرینه رود میاندوآب/ دستور آخوندی برای گنجاندن ساماندهی رودخانه در طرح تفصیلی

بازدید وزیر راه و شهرسازی در جریان دومین روز از سفر به آذربایجان غربی با حضور در شهرستان میاندوآب از مراحل ساماندهی رودخانه زرینه رود بازدید و دستورات لازم در خصوص گنجاندن ساماندهی این رودخانه در طرح تفصیلی این شهر را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ساعات پایانی دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان غربی همراه استاندار و شهردار میاندوآب از پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه زرین‌رود در این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید با اشاره به ویژگی‌های طبیعی و منحصربه فرد این رودخانه دستورات لازم در خصوص گنجاندن ساماندهی این رودخانه در طرح تفصیلی شهر میاندوآب صادر شد. 

شهردار میاندوآب در این بازدید از انجام مطالعات این پروژه خبر داد و گفت: درحال حاضر تنها منتظر مجوزهای وزارت نیرو برای شروع پروژه‌ها هستیم. این پروسه درحال پیگیری و طی کردن مراحل پایانی خود است. 

وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت بالای این طرح گفت: من به جد پیگیر انجام این پروژه هستم و مراحل اجرای آن را پیگیری می‌کنم.

گفتنی است در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز توضیحاتی در خصوص این طرح ارائه کرد.