شناسهٔ خبر: 26875 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربيشه خبر داد:

آسفالت ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربيشه در خراسان جنوبی

آسفالت رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربيشه خراسان جنوبی از آسفالت ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربيشه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، سارانی در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت گفت: با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی تاپایان سال ۹۷ شاهدجشن برخورداری کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربیشه ازراه آسفالته خواهیم بود.

وی افزود: میزان راه‌های شهرستان سربیشه بیش از ۲۱۰۰ كیلومتر است كه ۱۸ درصد راه‌های استان را شامل می‌شود كه از این میزان، ۶۲۴ كیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۷۶ كیلومتر راه روستایی است.

سارانی با بیان اینكه ۹۰ درصد راه‌های روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان آسفالت شده است اضافه داشت: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را در این شهرستان ۱۲۳ روستا كه از این تعداد ۱۰۰ روستا برخوردار از جاده آسفالته مناسب است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربیشه همچنین بیان كرد: عملیات آسفالت ۱۱ روستا به طول ۵۳ كیلومتر در دست اجراست و ۱۲ روستا نیز به طول ۶۵ كیلومتر هنوز عملیات اجرایی مربوط به آن شروع نشده است.

وی با بیان این موضوع در سال گذشته ۱۰۰ كیلومتر راه آسفالته با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده افزود: امسال نیز ۵۰ كیلومتر راه آسفالته به راه‌های حوزه شهرستان اضافه خواهد شد و با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی جشن برخورداری از راه‌های آسفالته روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربیشه را در سال ۱۳۹۷ شاهد خواهیم بود.