شناسهٔ خبر: 27414 - سرویس بنادر و دریانوردی

محمود صابری خبر داد:

احداث رمپ ویژه حمل مواد معدنی در بندر لنگه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی

محمود صابری مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از کلنگ زنی پروژه رمپ مواد معدنی در این بندر خبر داد و گفت: با این اقدام، خدمت ویژه ای به فعالان این حوزه در افزایش تناژ بارگیری، کاهش زمان و هزینه تمام شده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیربنادر و دریانوردی بندرلنگه با اعلام خبر کلنگ زنی پروژه احداث رمپ ویژه حمل مواد معدنی در بندرلنگه افزود :کلنگ زنی پروژه رمپ مواد معدنی با اعتبار۱۶ میلیارد ریال و با دستان پربرکت امام جمعه شهرستان بندرلنگه  انجام پذیرفت و قرار است طی هفت ماه به بهره برداری برسد.

محمود صابری تسهیل در روند تخلیه و بارگیری مواد معدنی را از جمله مهمترین اهداف این پروژه قلمداد کرد و افزود: با اجرای این طرح ضمن تسهیل در عملیات صادرات مواد معدنی،خدمت ویژه ای به فعالان این حوزه در افزایش تناژ بارگیری، کاهش زمان و هزینه تمام شده خواهد شد.

افزایش ایمنی شناورها در پهلوگیری به اسکله از دیگر اهداف این طرح بود که مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه به آن اشاره نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر، پیش از این شناورهای حمل خودرو و مصالح بر روی موج شکن بندر عملیات تخلیه و بارگیری انجام می دادند که آسیب های جدی به تاسیسات موج شکن وارد می گردید.