شناسهٔ خبر: 27490 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی دالاهو تشریح کرد:

جزییات عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان دالاهو استان کرمانشاه

لکه گیری رییس اداره راه و شهرسازی دالاهو واقع در استان کرمانشاه جزییات عملکرد راهداری این شهرستان را در ماه گذشته تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، رییس اداره راه و شهرسازی دالاهو گفت: بنا به برنامه مدرن اعلام شده از سوی اداره کل به منظور مشخص شدن و البته بالابردن بازده کاری در تمامی حوزه‌های راه و شهرسازی سراسر استان پايان هر ماه بايد گزارش عملکرد خود را ارائه دهند تا شرایط برای ارتقای خدمات رسانی مورد بررسی و در نهايت مهیا شود.

بساط عسگری در اين خصوص افزود: مرداد ماه امسال هم، ضمن ساخت ۲ کیلومتر راه روستایی ویله گوران، عملیات لکه گیری محور کرند – گهواره ( تنگه گول ) هم با بکارگیری ۵۰ تن آسفالت انجام شد.

رييس راه و شهرسازی شهرستان دالاهو در پايان به ارائه این گزارش، حریم زنی ۱۱۰ کیلومتر از محورهای شهرستان را در مسیر گهواره به زاوله، کرند به گهواره و مسیر سرمیل به گردنه پاطاق را اضافه کرد.

گفتنی است در ۳۰ روز مرداد ۹۵ علاوه بر عمليات مذكور، ۵۰ تابلو ایمنی هم در مسیر کرند – سرمیل و سرمیل به سمت گردنه پاطاق نصب و برای مجموع فعاليت‌های اين ماه در اين اداره ۵ ميليارد و پانصد ميليون ريال هزينه برآورد شده است.