شناسهٔ خبر: 27514 - سرویس استان‌ها

در مراسم معارفه و تودیع مدیران جدید و سابق توسعه منابع انسانی،

انتصاب مدیر جدید توسعه منابع انسانی راه و شهرسازی هرمزگان/ ادغام راهداری با اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها

نشست در مراسمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان مراسم معارفه و تودیع مدیران جدید و سابق توسعه منابع انسانی این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری در این مراسم با اشاره به لزوم تغییرات برای بهره گیری از توان افراد افزود: جابجایی مدیران و نیروها در حوزه داخلی برای پیشرفت در امور و تغییر وضع موجود است.

به گفته وی، این تغییرات با نگاه به ظرفیت پرسنل صورت گرفته که امیدواریم این تغییر سرآغاز تحول هم باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به تجربیات رزاق پور مدیر جدید توسعه منابع انسانی گفت: وی دارای تجربه و انرژی فراوان است که برای موفقیت در این راستا و ارائه برنامه جدید نیازمند همراهی کارکنان و مدیران است.

وی در ادامه به تغییرات صورت گرفته در ساختار راه و شهرسازی و ادغام راهداری با حمل و نقل پایانه‌ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و بیان داشت: با این ادغام تمامی پرسنل و کارشناسان راهداری از راه و شهرسازی به اداره کل جدید منتقل می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین بیان داشت: تمامی ماشین آلات راهداری هم برای حفاظت از راه‌ها و تامین ابزار لازم به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منتقل می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات ابوطالب مظفری نیا قدردانی و حسن رزاق پور به عنوان مدیر جدید توسعه منابع انسانی منصوب شد.