شناسهٔ خبر: 27544 - سرویس هوایی

مجتبی شمس‌نژاد خبر داد:

پاییز امسال اولین پرواز قشم - مسقط انجام‌ می‌شود/ تقویت مسیر قشم - شیراز و قشم- عمان/ افزایش دویست درصدی پروازها در مسیر قشم- مشهد

مجتبی شمس نژاد ‌مدیرعامل شرکت فرودگاه بین‌المللی قشم، خبر داد‌ که در‌حال مذاکره با یک ایرلاین خارجی برای‌جابجایی مسافران در مسیر هوایی جدید قشم- مسقط است و‌گفت: برنامه افزایش پروازی را در فرودگاه دنبال می‌کنیم و برای این مهم با شرکت‌های مختلفی مذاکره کرده‌ایم.

مجتبی شمس‌نژاد مدیرعامل شرکت فرودگاه بین‌المللی قشم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت:بهره‌برداری از ترمینال جدید مسافری فرودگاه قشم در بهمن ماه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید مهندس ترکان در هفته دولت از روند تکمیل ترمینال درحال ساخت فرودگاه قشم، گفت: با بهره‌برداری از ترمینال جدید مسافری فرودگاه قشم، ۳۵۰۰ متر مربع به فضاهای موجود که درحال حاضر حدود ۵۸۰۰ متر مربع است اضافه خواهد شد و در خاتمه پروژه بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع فضای ترمینالی در فرودگاه خواهیم داشت.

وی هم چنین  از پیشرفت ۹۰ درصدی طرح آب رسانی به شهرک مسکونی ۱۴۴ واحدی فرودگاه خبر داد و گفت اتصال آب به شهرک به‌زودی انجام خواهد شد.

شمس نژاد با اعلام اینکه برنامه افزایش پروازی را در فرودگاه دنبال می‌کنیم و برای این مهم با شرکت های مختلف مذاکره داشته ایم، تصریح کرد: در مسیرهای جدید و قبلی افزایش پروازی خواهیم داشت.

به گفته شمس نژاد فرودگاه قشم در مسیر پروازی قشم- مشهد افزایش دویست درصدی پروازها را در دو هفته اخیر داشته است و درحال حاضر این فرودگاه در هفته ۶پرواز به مشهد دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه بین‌المللی قشم، در خصوص تاسیس خط پروازی قشم - مقسط که چندی پیش موفق به گرفتن مجوز از تهران شده بود، گفت: درحال طی مراحل اداری برای تاسیس این خط پروازی هستیم . هواپیمایی قشم ایر برای جابجایی مسافران در این مسیر اعلام امادگی کرده است با این حال مذاکرات ما با ایرلاین عمانی هم ادامه دارد و به زودی مشخص می‌شود.

 به گفته شمس نژاد پاییز امسال اولین پرواز این فرودگاه در این مسیر انجام خواهد شد.

وی هم چنین خبر داد که مسیر پروازی قشم- شیراز  و قشم - عمان تقویت می‌شود و برنامه‌هایی در این زمینه در دست اجرا قرار داد.