شناسهٔ خبر: 27598 - سرویس جاده‌ای

سروان کریم فقیری:

جاده های‌گیلان لغزنده است/ ریزش کوه در راه‌های استان گزارش نشده است

جاده سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی‌گیلان گفت: با توجه به بارش باران، جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید بیش از پیش، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سروان کریم فقیری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به علت بارش باران، جاده های استان لغزنده است٬ از این رو رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بیشتر از زمان عادی، ضروری است.

وی از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب٬ توجه به جلو و پرهیز از حرکات خطر آفرین، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین ترافیک در جاده های استان را عادی و روان ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در گفت وگو با ایرنا با یادآوری بارش شدید باران در استان طی بامداد امروز گفت: در حال حاضر تمامی راه های استان باز و تردد در آنها برقرار است.

محمد راکعی افزود: تاکنون ریزش و رانش کوه در راه های مواصلاتی استان گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: راهداران در جاده های استان مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در محورهای مواصلاتی، نسبت به رفع آنها و ارائه خدمات لازم اقدام کنند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز (چهارشنبه) استان ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، رعد و برق، کاهش نسبی دما و در دامنه های جنوبی آسمان قسمتی ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان در فردا (پنجشنبه) نیز نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی، گاهی کاهش ابر خواهد بود.