شناسهٔ خبر: 27619 - سرویس استان‌ها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

۳ پروژه مهم راهسازی در حال اجرا در استان بوشهر/ بهره‌برداری ۲۳ کیلومتر از محور بوشهر – گناوه – ديلم تا پایان سال

راهسازی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر از ۳ پروژه مهم راهسازی در استان بوشهر كه در حال ساخت و اجراست خبر داد و گفت: محور بزرگراه بوشهر – دیر از یكی از مهمترین پروژه‌های استان است، این در حالیست که به گفته وی بوشهر – گناوه – دیلم یكی از راه‌های حساس و پراهمیت استان است كه امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری كامل برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالحسن مشایخی گفت: سه پروژه مهم راهسازی در استان بوشهر با كمك وزارت نفت در حال ساخت و اجراست و تخصیص اعتبار آن برای وزارت نفت حدود ۵۶ میلیارد تومان برای كل محور است.

وی افزود: یكی از این پروژه‌های در حال ساخت و اجرا بزرگراه بوشهر- دیر است.

مشایخی بیان كرد: از قولی كه پیمانكار آن داده است، امیدواریم تا پایان سال، ۵۱ كیلومتر آن را به بهره برداری برسانیم.

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه بیان كرد: پروژه دیگر ما محور گوره به گچساران است كه دو پیمانكار آن مشخص شده و در هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: كنارگذر كنگان نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالحسن مشایخی گفت: یكی از پرو‍ژه‌های حساس استان، محور بوشهر – گناوه و دیلم است كه مردم خوب ما به آن توجه زیادی دارند.

وی بیان كرد:‌ خوشبختانه تا الان ۲۶ كیلومتر از این مسیر را چهارخطه كردیم و تا پایان سال ۲۳ كیلومتر دیگر از این پرو‍ژه به بهره برداری خواهد رسید.

مشایخی گفت: چهارخطه ورودی گناوه تا پل بویرات را به صورت صددرصد تا پایان سال افتتاح خواهیم كرد و سعی داریم تا ورودی دیلم به انجام برسانیم هر چند ممكن هست حدود ۶ كیلومتر آن باقی بماند.