شناسهٔ خبر: 27683 - سرویس بنادر و دریانوردی

منصور آرامی:

ارتقاء شاخصه های بهره وری نیروی انسانی هدف سازمان بنادر

منصور آرامی  عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در راستای بازدیدهای ادواری از بنادر کشورمان، در بندر چابهار از پیشرفت طرح توسعه بندر شهید بهشتی و پایانه بین المللی مسافر دریایی بندر شهید کلانتری بازدید و در نشست شورای اداری مدیر و معاونین حضور یافت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، منصوز آرامی هدف از بازدید را بررسی وضعیت مالی، پشتیبانی، راهکارهای ارتقاء بهره وری از نیروی انسانی، هزینه ها و بودجه در جهت جذب سرمایه گذاری ، اولویت دار نمودن اعتبارات در راستای ترافیک کالا و چالش های پیش رو از طریق چهره به چهره و ارتباط نزدیک تر با مدیران عنوان کرد و یادآور شد: در این جلسات مشترک مواردی مطرح شد که بی شک حل آنها راهگشای آینده خواهد بود و تلاش  ما بر این است که با پیگیری مستمر به نتایج خوب و ارزنده ای برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت : مشکل اساسی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه نیروی انسانی توزیع نابرابر نیروی انسانی در جایگاه های بهره ور بوده که خوشبختانه با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته هامشکلات مرتفع خواهد شد.

 آرامی افزود : با توجه به توسعه بندر چابهار در آینده نزدیک توانمند سازی منابع انسانی و ارتقا ء دانش آنان از طریق ایجاد آموزش، انگیزش و خلاقیت از ضروریات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر تصریح کرد: امروزه بقای هر سازمانی منابع انسانی آن است لذا باید توانمند سازی ، مشارکت ، تعهد ، خلاقیت و وابستگی سازمانی کارکنان را ارتقاء داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به اینکه سازمان بنادر یک سازمان توسعه ای است ساختار آن باید بر اساس توسعه و همچنین رسالت های حاکمیتی بازنگری و تدوین گردد.