شناسهٔ خبر: 27697 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی مه ولات خبر داد:

بهره‌برداری از روکش آسفالت سرد محور روستایی در خراسان رضوی

راه روستایی رییس اداره راه و شهرسازی مه‌ولات خراسان رضوی از بهره‌برداری روکش آسفالت سرد محور قلعه‌جوق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباسعلی بخشی با اعلام این خبر افزود: این مسیر بیش از ۱۲ کیلومتر است که با تامین ۳۰۰ تن قیر رایگان و در مجموع با اعتباری معادل یک میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال انجام شده است.

وی در توضیح مشخصات پروژه توضیح داد: راه روستایی قلعه‌جوق با عرض ۵ متر در سال ۸۱ توسط جهاد سازندگی وقت احداث و آسفالت شد و از آن زمان تاکنون عملیات لکه‌گیری و نگهداری آن به طور مستمر انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مه‌ولات اضافه کرد: با توجه به ییلاقی و کوهستانی بودن مسیر محور روستایی قلعه‌جوق ‏و زمستان‌های پر برف و باران، رویه آسفالتی این محور رو به تخریب بود که با تأمین قیر رایگان و خرید مصالح آسفالتی، طی مدت ۱۰ روز نسبت به روکش آسفالت آن اقدام کردیم.

وی کاهش هزینه‌ها و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اهداف راه و شهرسازی امسال عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این هدف استفاده حداکثری از توان ماشین‌آلات و پرسنل راه و شهرسازی جهت انجام پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.