شناسهٔ خبر: 27733 - سرویس جاده‌ای

سردار حسین اشتری خبر داد:

تمهیدات ویژه برای پایان سفرهای تابستانی، ماه محرم و بازگشایی مدارس/ کاهش ۱۶ درصدی تلفات جاده‌ای/ امکان اعزام زایران اربعین از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران

حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت که پلیس تمهیدات ویژه ای را برای پایان سفرهای تابستانی در جاده های کشور، ماه محرم و بازگشایی مدارس اندیشیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردار حسین اشتری شنبه شب در حاشیه مراسم یاواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز و شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران، افزود: نیروهای پلیس در تمام نقاط پرتردد به ویژه راه های استان البرز که یکی از راه های پرتردد درکشور است، مستقر هستند تا مسافران با امنیت بیشتر سفرکرده و به سلامت برگردند.

وی با تاکید بر اینکه جاده های استان البرز یکی از راه های پرتردد درکشور است، گفت: شاهد کاهش ۱۶درصدی تلفات جاده ای در چهار ماه اول امسال بودیم.

سردار اشتری همکاری بیش از پیش مردم با پلیس را در کاهش حوادث رانندگی بسیار موثر دانست و گفت: با توجه به اینکه درآستانه ماه محرم هستیم، هیچ مشکلی در تامین امنیت اربعین نداریم و مراسم ماه محرم و اربعین مانند سنوات گذشته برگزار و پلیس در کنار عزاداران خواهد بود.

اشتری با اشاره به اینکه باید متولیان هیات ها به نظرات پلیس توجه کنند، افزود: امکان اعزام زایران اربعین از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران با به همراه داشتن گذرنامه های معتبر فراهم می شود.

وی با بیان اینکه ابتدای مهر ماه سال جاری نیروی انتظامی از آمادگی لازم به منظور ارائه خدمات برخوردار خواهد بود و به طور قطع کنترل ترافیک در محدوده مدارس اعمال می شود، گفت: در روزهای پایانی شهریور آمادگی کامل برای کنترل تردد خودروها وجود دارد.