شناسهٔ خبر: 27747 - سرویس استان‌ها

در استان یزد انجام شد:

بازدید مدیرکل نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راه‌های استان یزد

تقاطع غیرهمسطح مدیرکل نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به همراه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، از تقاطع غیر همسطح مهریز و چند پروژه نگهداری راه‌های استان، بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان يزد، حیدر مطاعی در جريان بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح مهریز از اداره کل، پیمانکار و مشاور پروژه، بابت کاهش هزینه‌های اجرایی این پروژه تقدیر و تشکر کرد و بر اجرای روشنایی تابلو و علائم و همچنین رفع گره‌ها و مشکلات دسترسی‌ها و نقاطعی که احتمال بروز حادثه در آینده وجود دارد، تاکید کرد. 

لازم به ذكر است، اين مقام مسئول در بازدید از پروژه‌های تثبیت محور انار، مهریز، میکروسرفیسینگ و آسفالت نازک راه‌های استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین در راهداری و راهسازی بسيار عملکرد قابل تقديری داشته است.

در پايان، مطاعی مدیرکل نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن توصیه بر دقت در اجرای اینگونه عملیات‌ها بر اجرای بیشتر روش‌های نوين بخصوص آسفالت گرم نازک تاکید کرد.