شناسهٔ خبر: 27834 - سرویس مسکن و شهرسازی

نشست یازدهم برنامه یکصد معمار، یکصد انتخاب در خانه گفتمان شهر و معماری

پوستر یازدهمین برنامه یکصد معمار، یکصد انتخاب- بناهای برگزیده معماری معاصر ایران از نگاه معماران با حضور لوریس چکناواریان و سید محمد بهشتی در خانه گفتمان شهر و معماری (وارطان) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و نوزدهمین گفتمان هنر و معماری که به نشست یازدهم برنامه یکصد معمار، یکصد انتخاب- بناهای برگزیده معماری معاصر ایران از نگاه معماران اختصاص دارد با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) تشکیل می‌شود.

یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های یکصد معمار، یکصد انتخاب که با حضور لوریس چکناواریان، سید محمد بهشتی، مهرداد جاویدی‌نژاد، محسن آرمین دانشگر، یعقوب رشتچیان، شادی عزیزی، بهرام فریور صدری، مژگان محمودی‌نژاد، مینا معرفت، بابک نادری آزاد و یوسف نیلی برگزار می‌شود. علاوه بر معرفی بناهای برگزیده معماری توسط اعضا، گزارشی مختصر از نشست دهم نیز ارائه خواهد شد.

حضور علاقه‌مندان به شرکت در این نشست که ۲۹ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در خانه گفتمان شهر و معماری به نشانی تهران، خیابان طالقانی، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود آزاد است. همچنین به روال گذشته، مدیر این سلسله نشست‌ها بهروز مرباغی و دبیر اجرایی نیز نگار جوکار است.

گفتنی است، نشست پیشین این انجمن با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) تشکیل شده و معرفی آثار منتخب از سوی معماران برگزار شد./