شناسهٔ خبر: 27899 - سرویس مسکن و شهرسازی

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می‌شود؛

برگزاری همایش پژوهش‌های کاربردی در افق‌های نوین عمران و معماری

پوستر همایش پژوهش‌های کاربردی در افق‌های نوین عمران و معماری در دو رشته عمران و معماری با محوریت دریافت مقاله در دو تاریخ مجزا در ۹ مهرماه و ۱۲ و ۱۳ آبان‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش پژوهش‌های کاربردی در افق‌های نوین عمران و معماری در دو رشته اصلی عمران و همچنین معماری در تاریخ‌های ۹ مهرماه برای رشته عمران و ۱۲ و ۱۳ آبان ماه سال جاری برای رشته معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می‌شود.

در این همایش که با محوریت مقاله برگزار می‌شود علاقمندان می‌توانند مقاله‌های خود را برای رشته عمران در محورهای مهندسی سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی عمران و توسعه پایدار، مصالح ساختمانی، مهندسی سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مهندسی ژئوتکنیک، فناوری‌های‌نوین در ساختمان و مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی تا تاریخ دوم مهرماه سال جاری (۹۵) ارسال کنند.

همچنین محورهای اصلی معماری در همایش پژوهش‌های کاربردی در افق‌های نوین عمران و معماری شاملِ مطالعه‌های معماری ایران، فرهنگ، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی در معماری و شهرسازی، تکنولوژی‌های‌نوین معماری در افق‌های توسعه پایدار، حکمت و معماری اسلامی، معماری داخلی، میراث‌فرهنگی، طبیعی و گردشگری، خانه، مسکن و الگوهای سکونتی در ایران و جهان و سبک‌ها و نظریه‌های معماری و شهرسازی است. مهلت ارسال مقاله در رشته معماری ۱۱ مهرماه سال جاری است.

علاقمندان می‌توانند مقاله های خود را به نشانی بوشهر، خیابان مطهری، سه راه آتش نشانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ارسال کنند.

گفتنی است زمان برگزاری همایش در دو زمان برنامه‌ریزی شده است که برای رشته عمران در تاریخ ۹ مهرماه و برای رشته معماری ۱۲ و ۱۳ آبان ماه سال جاری برگزاری همایش و  اعلام نفرات برتر خواهد بود. /