شناسهٔ خبر: 27971 - سرویس مسکن و شهرسازی

اهدای نشان دومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی‌داخلی ایران به سیدعلیرضا قهاری

سید علیرضا قهاری دومین نشان علی‌اکبر صارمی در دومین دو سالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران به سیدعلیرضا قهاری رئیس انجمن مفاخر معماری ایران و یکی از معماران صاحب نام کشور اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشان دکتر علی اکبر صارمی در دومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران روز گذشته (۲۶ شهریور) به مهندس سیدعلیرضا قهاری معمار و رئیس انجمن مفاخر معماری ایران تعلق گرفت.

در بخشی از این نشان آمده است: بی شک تداوم در اشاعه فرهنگ و مسئولیت اجتماعی در راستای ارتقا و بهبود سطح دانش معماری این مرز و بوم، مسیری طولانی بوده و نیازمند رعایت اخلاق حرفه ای در استمرار سال خا خدمت، مقاومت در برابر تنش های اجتماعی و اقتصادی، تعهد بی وقفه به اخلاق حرفه ای و همچنین کوشش جهت اثرگذاری بر جامعه و عموم حرفه‌مندان است که این مهم جز در سایه الطاف الهی و تلاش مستمر و همکاری متعهد، میسر نخواهد بود.

گفتنی است دومین دوسالانه معماری ایران در سه بخشِ مسابقه طراحی مدرسه شش کلاسه در جیرفت (جایزه این بخش ۵۰۰ میلیون ریال)، نقد معماری ایران (با جایزه ۹۰ میلیون ریالی) و نمایشگاه آثار منتخب معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران بین سال های ۹۳ تا ۹۵ (اجرا شده و نشده) به کار خود خاتمه دارد.

همچنین دومین دوسالانه معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران با همکاری برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد، شرکت برنا کوشش، شرکت رویا طرح داخلی و شرکت محیط آرا برگزار شد. /