شناسهٔ خبر: 28221 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

افتتاح ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل/ تحویل ۳ باب مدرسه، ۲ باب مسجد و یك باب كلانتری

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل،خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل ضمن اعلام این مطلب گفت: ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر سطح استان با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در روز شنبه مورخه ۹۵/۷/۳ به بهره برداری رسیده و تحویل هم استانی‌های فهیم خواهد شد.

وی در خصوص لیست پروژه‌های قابل افتتاح درحوزه مسکن افزود: همزمان با افتتاح ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر ، ۳ باب مدرسه با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال ، ۲ باب مسجد با اعتبار ۱۲ میلیارد و یک باب کلانتری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر استان جمعا با اعتباری بیش از ۵۸۸ میلیارد ریال با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مابقی مساکن مهر استان ۲۰۷۸ واحد بوده که از این تعداد نهصدوهشت واحد عارضه‌دار بوده و پس از تعیین تکلیف تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و ۱۱۷۰ واحد ما بقی استان تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: با افتتاح یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر مجموع افتتاح‌های مسکن مهر با احتساب تسهیلات بافت فرسود در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان اردبیل به ۴۹ هزار و ۸۳۱ واحد می‌رسد و مراحل تکمیل واحدهای باقیمانده نیز تا پایان سال ۹۵ به انجام خواهد رسید.

محبت خواه گفت: با اتمام دو هزار و ۷۸ واحد باقیمانده پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

گفتنی است، سه باب مدرسه در پروژه‌های مساکن مهر استان همزمان با آغازسال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.