شناسهٔ خبر: 28401 - سرویس استان‌ها

آسفالت محور انگشتجان در شهرستان شبستر/ تقدیر سپاه عاشورا از پایگاه بسیج راه و شهرسازی هشترود

لوح تقدیر رئیس اداره راه وشهرسازی شبستر از باکس گذاری واریانت روستای انگشتجان در بخش تسوج خبر داد. همچنین درمراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از پایگاه بسیج اداره راه و شهرسازی هشترود به عنوان موفق ترین رده بسیج تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره  کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، مرتضی محمد مصری، رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر گفت: با توجه به کم عرض بودن ورودی روستای انگشتجان، جهت سهولت دسترسی و افزایش ایمنی واریانت به طول ۱۲۰۰متر در دست احداث است.

مصری افزود: این عملیات با جا گذاری ۸ دستگاه باکس بتنی در مسیل واقع در این محور به اتمام رسیده و از محل قیر رایگان آسفالت مسیر نیز متعاقبا اجرا خواهد شد.  

خبر دیگر از آذربایجان شرقی اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهید کلانتری اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود به عنوان موفق ترین رده بسیج توسط  سپاه عاشورا انتخاب شد.

درمراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حسینیه ثارالله سپاه  لوح افتخار سازمانی به عنوان موفق ترین رده بسیج در سپاه عاشورا به فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کلانتری اداره راه و شهرسازی هشترود  اهداشد.

در این مراسم فرمانده ناحیه سپاه هشترود، از تلاش ها و زحمات فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کلانتری و کارکنان بسیجی این اداره تقدیر و تشکر به عمل آورد.