شناسهٔ خبر: 28537 - سرویس مسکن و شهرسازی

معماری امروز ایران در ۳ پرده/ تحلیل آموزش، حرفه، جامعه معماری و فرصت‌های معماری امروز ایران در خانه هنرمندان

پوستر معماری ایران در ۳ پرده با تحلیل آموزش، حرفه، جامعه معماری و فرصت‌های معماری امروز ایران، ۱۲ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معماری امروز ایران در سه پرده توسط جامعه مهندسان معمار به بهانه روز جهانی معماری برگزار می‌شود. این برنامه که تحت‌عنوان مثلت و با مجموعه گفتارهای ۵ دقیقه‌ای معماران معرفی شده است دوشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه هنرمندان ایران تدارک دیده شده است.

این نشست که در چهار حوزه آموزش، حرفه، جامعه و فرصت‌های معماری امروز ایران ارایه می‌شود در بخش آموزش میزبان سخنرانی و اظهار نظر کامران افشارنادری، آرش نصیری و کاوه بذرافکن، در بخش حرفه معماری میزبان کاترین اسپریدونف، علی کرمانیان و سام طهرانچی، در بخش جامعه معماری میزبان ترانه یلدا، محمدرضا حائری و فرامرز پارسی و نهایتا در بخش فرصت‌های معماری امروز ایران میزبان سیدمحمد بهشتی، مهوش مهرافشار و ایرج کلانتری است.

گفتنی است این نشست دوشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی (فرصت) شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر و خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و حضور علاقمندان برای حضور در این نشست آزاد است. /