شناسهٔ خبر: 28601 - سرویس جاده‌ای

حسن نیا خبر داد:

آغاز عملیات زمستانی به دلیل سرمای زودروس/ سربلندی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفرهای تابستانی

راهداری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اشاره به احتمال سرمای زود رس در كشور خاطرنشان كرد: بخش راهداری كشور بلافاصله پس از طرح تابستانی، اقدامات گستردهای را برای آمادگی فصل سرما و سفرهای زمستانی در دستور كار خود قرار دارند .

به گزارش  پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اشاره به پیش بینی‌های سال جاری و احتمال سرمای زود رس در كشور خاطرنشان كرد: بخش راهداری كشور بلافاصله پس از طرح تابستانی و سفرهای هموطنان با توجه به شرایط جوی اقدامات گستردهای را برای آمادگی فصل سرما و سفرهای زمستانی در دستور كار خود قرار دارند .

وی تصریح كرد : در تمام استانها عملیات بهسازی و ترمیم رویه‌های راه‌ها همچنین اصلاح و رفع مقاطع پر حادثه تا قبل از بارندگی ها در دستور كار ادارات كل راهداری و حمل و نقل جادهای قرار دارد كه در دو استان كرمانشاه و كردستان این عملیات با جدیت در حال اجرا می باشد.

حسن نیا انسجام و سازماندهی نیروهای راهداری ، ماشین آلات تخصصی راهداری و راهدارخانه ها  در سراسر كشور را برای فصل زمستان خوب ارزیابی كرد و افزود: در بازدیدی كه از استان‌ها و دو استان كرمانشاه و كردستان انجام شد خوشبختانه آمادگی خدمت رسانی به هموطنان در سفرهای جاده‌ای روند بسیار خوبی دارد و امید است هموطنان به ویژه رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همراهی با راهداران سفرهای ایمن داشته باشند چرا كه رضایتمندی آنان برای خدمتگزاران در راه‌ها یك اصل است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حملونقل جاده‌ای در این سفر با مثبت ارزیابی كردن خدمات ارائه شده در تابستان به هموطنان اظهار داشت: علیرغم تنگناهای مالی كه بخش راهداری كشور در سال جاری با آن مواجه بود، راهداران غیرتمند و تلاشگر همچنین پیمانكاران متعهد و دلسوز تلاش کردند تا شرایط راه‌های كشور برای سفرهای ایمن هموطنان در تابستان مهیا گردد.

وی با تقدیر از تمام ارگان‌ها و سازمان‌های همكارِ راهداران در سفرهای جاده ای، گفت: ایمنی در سفرهای جاده ای و آرامش خاطر مردم عزیز و استفاده كنندگان از راه‌ها برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یك اصلِ مهم است و لذا تمام تلاش عوامل ستادی و استانی بر این مهم بنا شده است.

حسن نیا با قدردانی از بخش خصوصی و پیمانكارانی كه هنوز صورت  وضعیت های آنان در ارتباط با پروژه های عمرانی راهداری و یا راهسازی پرداخت نشده است، افزود : همراهی و تعامل پیمانكاران راهداری و راهسازی در كشور به ویژه در سالهای اخیر بسیار شایسته بوده و امید است به زودی نسبت به پرداخت مطالبات آنان اقدام موثری صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش علی ناوی مدیركل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای و مدیران كل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی دو استان كرمانشاه و كردستان حسن نیا را در این سفر و بازدید همراهی می كردند.