شناسهٔ خبر: 28650 - سرویس مسکن و شهرسازی

برگزاری نخستین هم‌اندیشی ضرورت‌های بازنگری قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

پوستر نخستن هم‌اندیشی ضرورت‌های بازنگری قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان در جامعه مهندسان مشاور با هدف تحلیل بازنگری قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان که قرار است در مجلس شورای اسلامی طرح و تصویب شود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین هم اندیشی ضرورت‌های بازنگری قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با سخنرانی سید مجید برهانی، جلال آزادی و فردوس شاهرخ‌زاده، امروز ۱۱ مهرماه ساعت ۱۷ در جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می‌شود.

جامعه مهندسان مشاور در این باره با اعلام اینکه بیش از ۲۰ سال از تصویب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان می گذرد و در طی این مدت نقاط ضعف و قدرت این قانون برای حرفه مهندسی ساختمان آشکار شده است و این قانون آن چنان که شایسته است نتوانسته توان مهندسی کشور را در جهت بهبود شرایط ساخت و سازها به خدمت بگیرد نشست را تدارک دیده است و از تمامی مهندسان و جامعه مهندسی برای مشورت در این برنامه دعوت کرده است.

گفته می شود اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از جمله قوانینی است که در مجلس شورای اسلامی طرح شده است و در مجموعه دولت در حال بازخوانی قرار دارد.

علاقمندان برای شرکت در این هم اندیشی می توانند به نشانی ولنجک، بلوار دانشجو، نبش خیابان سلامی، شماره ۲۵ ساختمان جامعه مراجعه کنند و شرکت برای علاقمندان در این نشست آزاد است. /