شناسهٔ خبر: 28736 - سرویس مسکن و شهرسازی

داستان تهران؛ گفتگوهای معمارانه در روز تهران

پوستر نشست داستان تهران، ۱۴ مهرماه به مناسبت روز تهران با سخنرانی معماران و کارشناسان ارشد میراث‌فرهنگی و معماری در موزه امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و بیست و یکمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان داستان تهران به مناسبت ۱۴ مهرماه روز تهران در موزه امام علی (ع) برگزار می شود.

در این نشست که توسط انجمن مفاخر معماری ایران برنامه‌ریزی شده سیدمحمد بهشتی معمار و رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، ناصرتکمیل همایون جامعه‌شناس و تاریخ‌نگار ایرانی و استاد پژوهشکده علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی، اسکندر مختاری‌طالقانی مولف کتاب میراث‌معماری مدرن ایران سخنرانی خواهند کرد و دبیری پنل را نیز علیرضا قهاری برعهده دارد.

شرکت برای عموم علاقمندان در این نشست آزاد است و علاقمندان به شرکت می‌توانند چهارشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک  ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است دویست و بیستمین گفتمان هنر و معماری تحت‌عنوان نورپردازی و طبیعت هفتم مهرماه با حضور لوریس چکناواریان، سیدمحمد بهشتی، محسن آرمین‌دانشگر، یعقوب رشتچیان، شادی عزیزی، بهرام فریورصدری، مژگان محمودی‌نژاد، مینا معرفت، بابک نادری‌آزاد و یوسف نیلی در موزه امام‌علی (ع) برگزار شد. /