شناسهٔ خبر: 28932 - سرویس مسکن و شهرسازی

همایش بین‌المللی و کارگاه مرمت‌ معماری و مقاوم‌سازی بناهای‌تاریخی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز/ سخنرانی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در تبریز

پوستر همایش بین‌المللی و کارگاه مرمت معماری و مقاوم‌سازی بناهای‌تاریخی همراه برگزاری نمایشگاه تخصصی ابزارآلات مقاوم‌سازی بناهای تاریخی ۲۳ تا ۲۶ مهرماه با حضور معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش بین‌المللی و کارگاه مرمت معماری و مقاوم‌سازی بناهای تاریخی همراه برگزاری نمایشگاه تخصصی ابزارآلات مقاوم سازی بناهای تاریخی ۲۳ تا ۲۶ مهرماه سال جاری در دانشگاه هنر اسلامی تبریزی برگزار می‌شود.

این همایش و کارگاه که با دریافت مقاله کار خود را شروع کرد و به علاقمندان زمان داد که تا تاریخ ۱۵ مهرماه مقالات خود را ارسال کنند، ۲۰ مهرماه نتایج داوری را اعلام خواهد کرد.

این همایش بین المللی که در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود علاوه بر پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و استاد دانشگاه تهران، میزبان محمدرضا چناقلو استاد دانشگاه صنعتی سهند تبریزی، غلامحسین معماریان استاد دانشگاه علم و صنعت ایران، فرامرز پارسی مهندس مشاور عمارت خورشید، محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اکبر تقی‌زاده از سازمان میراث‌فرهنگی، علی زمانی استادیار دانشگاه هنر تهران، احد نژادابراهیمی استادیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز است. همچنین ۴ میهمان و پروفسور بین‌المللی نیز در این همایش و کارگاه ها حضور دارند و به ارایه نقطه نظرات علمی خود درباره مرمت معماری و مقاوم سازی بناهای تاریخی می‌پردازند. /