شناسهٔ خبر: 29040 - سرویس بنادر و دریانوردی

رتبه نمونه "آتش‌نشانی بنادر"به بندر شهیدرجایی رسید

بندر شهید‌رجایی در مراسمی که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بندر بوشهر برگزار شد، آتش‌نشانی بندر شهیدرجایی به عنوان ایستگاه آتش‌نشانی فعال و نمونه در سطح بنادر کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،، همایش تجلیل از آتش‌نشانان و کارشناسان برتر بخش ایمنی بنادر کل کشور به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد که در شاخص‌های مختلفی از فعالان این حوزه تجلیل به‌عمل آمد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در لوح تقدیر این همایش که به امضای "منصور آرامی" عضو هیات‌عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان چنین آمده است: «با عنایت به اینکه ایستگاه آتش‌نشانی بندر شهیدرجایی به‌عنوان ایستگاه آتش نشانی فعال و نمونه بنادر کشور در سال 94 انتخاب شده است و از آنجا که این موفقیت مرهون جدیت و تلاش گروهی در تحقق اهداف و برنامه‌های ایمنی بندر است، لذا این لوح به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

امید است با استمرار تلاش گروهی شاهد ارتقای وضعیت ایمنی بنادر کشور برای ارتقای وضعیت ایمنی بنادر در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.