شناسهٔ خبر: 29069 - سرویس استان‌ها

در بوشهر برگزار شد:

برگزاری جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر

فرزاد رستمی جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر به ریاست مدیرکل دفتر فنی استانداری و با حضور اعضای شورای تأمین مسکن استان در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: امروز جلسه‌ای پیرو جلسات گذشته پیگیری مصوبات مسکن مهر در سطح استان تشکیل شد و بیشترین مباحثی که مطرح بود و موضوعاتی که در خصوص آن در این جلسه اتخاذ تصمیم شده پیرامون مسائل و مشکلات تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر بود.

رستمی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال در بحث زیر بنایی کمبودها رفع کنیم و واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

دبیر شورای تأمین مسکن گفت: در این جلسه مقرر شد که تعداد واحد مسکن مهر باقی‌مانده که کمبودهایی دارند در این جلسه مشکلات آن‌ها از نظر تأمین برق، آب و فاضلاب و اجرای شبکه گاز در شهرستان‌های مختلف استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به نتیجه مطلوب برسیم.

رستمی گفت: یکی از موضوعات مهم، فاضلاب ۶۶۰ واحدی بوشهر هست که انشاءاله آن هم حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همه تلاش جمیع همکاران در اداره کل راه و شهرسازی استان – بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان – شرکت عمران عالیشهر و همهٔ دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان (شرکت آب و فاضلاب – شرکت برق - شرکت گاز و غیره) با تلاش خوبی و مؤثری که دارند بتوانیم مشکلات مسکن مهر را به‌زودی برطرف نماییم.

این مقام مسئول افزود: حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد، هر چه زودتر اجرایی و نهایی شود و بتوانیم واحدها را تحویل متقاضیان دهیم و انتظار می‌رود با تلاشی که صورت می‌پذیرد این اتفاق بیافتد و بتوانیم پرونده مسکن مهر را در استان ببندیم.