شناسهٔ خبر: 29153 - سرویس استان‌ها

دومین نشست هم‌اندیشی معماران و شهرسازان استان یزد برگزار شد

نشست دومین نشست هم اندیشی با مباحث معماری و شهرسازی و موضوع چگونگی"ایجاد وفاق جمعی در مدیریت شهری" عصر روز گذشته با حضور جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاه در دفتر مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، عصر دیروز دومین نشست هم اندیشی با مباحث معماری و شهرسازی و موضوع چگونگی "ایجاد وفاق جمعی در مدیریت شهری" با حضور جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاه در دفتر مدیرکل راه وشهرسازی استان  برگزار شد.

 نقصان محمدی مدیرکل راه وشهرسازی یزد در این نشست گفت: دومین جلسه با موضوع ایجاد وفاق دستگاه‌های اجرایی درحوزه مدیریت شهری را برگزار کردیم که بتوانیم با استفاده از نکته نظرات اساتید و متخصصین فن با برنامه‌ریزی و طراحی هایی که درحوزه شهرسازی داریم، در جهت تغییر نگرش به‌سوی تصمیم‌گیری راهبردی و هدایت و دستیابی به انضباط درحوزه شهرسازی و معماری، اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی با تاکید بر انضباط شهری درساخت و سازها و اصلاح طرح های توسعه شهری و جامع تفصیلی خاطر نشان کرد: آنچه که این اداره کل به دنبال طرح های ویژه برای شهرهای خاص، بخصوص برای شهر یزد می باشد. بر اساس وظیفه و ماموریت این دستگاه و با همکاری شهرداری و سایر دستگاه های نظارتی از جمله سازمان نظام مهندسی است تا بتوان به این مهم قائل شد.

دبیرکمیسیون‌های تخصصی معماری و شهرسازی استان اظهار امیدواری کرد: انشالله با بهرمندی از نظرات و ایده‌های متخصصین و اساتید حاضر در این نشست بتوانیم با پیگیری‌هایی که صورت خواهد پذیرفت در برنامه‌ریزی و اصلاح ساختار طرح‌های توسعه شهری، تاثیرات قابل توجه‌ای را شاهد باشیم.

هادی ندیمی از اساتید بنام دانشگاه که نیز مهمان ویژه این نشست بود به اهمیت انضباط در حوزه شهری پرداخت و تغییر نگرش در برنامه های شهری را مهم دانست.

در ادامه هرکدام ازمهمانان و اساتید، نظر خود را در خصوص موضوع این نشست بیان داشتند و اظهار امیدواری کردند با تشکیل چنین جلسات تخصصی، بتوان تاثیرات بهتری را برای شهری خوب و منضبط برنامه ریزی کرد