شناسهٔ خبر: 29219 - سرویس استان‌ها

هم‌زمان با وقوع تصادف و حضور به‌موقع نیروهای راهداری؛

بازگشایی محور ریگان- چابهار

تصادف تصادف در محور ترانزیت ریگان - چابهار پیش از ظهر امروز موجب مسدود شدن این محور شد که با تلاش نیروهای راهداری این محور ترانزیتی در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان، تصادف در محور ترانزیت ریگان - چابهار پیش از ظهر امروز موجب کشته شدن یک نفر و مسدود شدن این محور شد.

فرمانده پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر در این زمینه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس در محور ترانزیت ریگان - چابهار یک نفر کشته شده و این محور ترانزیتی مسدود شد.

مهران سعیدی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری این محور ترانزیتی در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد، گفت: اتوبوس در این محور دچار نقص فنی می‌شود و در کنار جاده توقف می‌کند که کامیون به اتوبوس برخورد و موجب کشته شدن راننده کامیون می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر علت تصادف را عدم توجه به جلو توسط کامیون و نبود علائم هشدار دهنده توسط اتوبوس برشمرد و افزود: این تصادف موجب واژگونی کامیون شد.

سعیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه این محور از محورهای پرتردد استان کرمان است از رانندگان درخواست داریم، احتیاط لازم را انجام دهند.

فرمانده پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر بیان کرد: اتوبوس مورد تصادف بدون مسافر بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان هم گفت: هم‌زمان با وقوع تصادف با توجه به اینکه نیروهای راهداری در این محور به‌صورت شبانه‌روزی گشت‌زنی دارند در کوتاه‌ترین زمان جاده بازگشایی و تردد در این محور برقرار شد.

سعید شهسوارپور عنوان کرد: محور ترانزیت ریگان - چابهار از محورهای پرتردد استان کرمان است.