شناسهٔ خبر: 29236 - سرویس استان‌ها

در خوزستان برگزار شد:

برگزاری جلسه هماهنگی با بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی در خوزستان

نشست جلسه هماهنگی با بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از زائرین اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، جلسه هماهنگی با بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از زائرین اربعین حسینی برگزار شد.

مسعود مصدقی گفت: رسیدگی به مشکلات عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان است.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته ۲۷ درصد از  تلفات حوادث جاده‌ای به دلیل خواب‌آلودگی راننده رخ داده است و این به این معنی است که راننده در حین رانندگی از استراحت کافی برخوردار نبوده که در خصوص کاهش تصادفات جاده‌ای وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین خوزستان افزود: مجتمع‌های خدماتی، رفاهی با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) که از سراسر کشور به استان خوزستان سفر می‌کنند خواهند بود.

مصدقی تأکید کرد: صنف مجتمع‌های خدماتی، رفاهی می‌بایست در استان ایجاد گردد تا مشکلات این مجتمع‌ها به‌صورت تخصصی بررسی شود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶ مجتمع خدماتی رفاهی در استان خوزستان به بهره‌برداری  و ۱۶ مجتمع در حال ساخت است که امیدواریم در سال جاری ۸ مجتمع در استان به بهره‌برداری برسد.

در پایان این جلسه هم از مدیر مجتمع خدماتی، رفاهی یاسین به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب تجلیل شد.