شناسهٔ خبر: 29441 - سرویس استان‌ها

جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرک میلاد مرند در آذربایجان‌شرقی

جلسه جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرک میلاد مرند در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، جلسه شورای اداری شهرستان مرند جهت اجرا و اتمام طرح موقت ایجاد دفع فاضلاب و احداث مسجد و مدرسه و مشکلات مساکن مهر شهرک میلاد مرند با حضور فرماندار، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیریت آب و فاضلاب استان و سایر روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه علیار راستگو فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنان شهرک میلاد به دلیل نبود سیستم دفع فاضلاب شهری، گفت: طبق مصوبات انجام شده بین شرکت کوثر آذربایجان که مجری طرح این شهرک است و اداره آب و فاضلاب شهری تا دو ماه آینده سیستم موقت دفع فاضلاب خانگی ساکنین این شهرک به سیستم دفع فاضلاب اصلی متصل خواهد شد.

در ادامه این جلسه مهدی اسحقی نژاد مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان از اتمام پروژه احداث مدرسه برای خانوارهای مساکن مهر این شهرک تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: احداث مدرسه شش کلاسه که توسط این اداره کل در حال انجام است، در حال حاضر با پیشرفت ۴۰ درصدی به دلیل عدم صدور پروانه از سوی شهرداری مرند تعطیل شده است.

وی بیان کرد: در صورت صدور پروانه ساخت این مدرسه توسط شهرداری مرند، این اداره کل تا پایان سال آینده این پروژه را به اتمام خواهد رساند.

اسحقی نژاد همچنین از احداث مسجد در این شهرک خبر داد و گفت: با تأمین اعتبارات دولتی در سال آینده شاهد احداث مسجد در شهرک میلاد نیز خواهیم بود.