به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، علی بخش رستمی در جریان بازدید از استان کردستان و با حضور در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن استان هدف از سفر به استانها را رصد و آشنایی با مشکلات ادارات استانی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و ارائه آنها به مقام عالی وزارت اعلام کرد.
در ادامه وی با اشاره به اینکه ۵۶۹ خدمت در وزارت راه و شهرسازی به مردم ارائه میشود گفت: باید کاری کنیم مردم ثمره خدمات ما را ببینند.
رستمی افزود: حقوق شهروندان با توجه به اینکه حقالناس است باید ادا شود و ما برای این قضیه تکالیف قانونی داریم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد هم چنین اظهار کرد: سامانه شهراه از اندیشههای دکتر آخوندی و به منظور اطلاع شهروندان از حقوقشان ایجاد شده است.
وی عنوان کرد: یکی از گلوگاههای بروز فساد در دستگاههای دولتی، ارتباط رو در روی کارکنان با اربابرجوع است که برای جلوگیری از این کار باید دیدارگاههای الکترونیکی برای ارتباط با شهروندان ایجاد شود.
رستمی تأکید کرد: سلامت اداری مساوی توسعه است.