شناسهٔ خبر: 29962 - سرویس بنادر و دریانوردی

سياوش رضوانی خبر داد:

بررسی وضعیت لایروبی سه بندر نوشهر، انزلی و امیرآباد

لایروبی بندر لنگه مدير‌كل بنادر و دريانوردی استان مازندران با اشاره به برگزاری دومين نشست هم انديشی مديران بنادر شمالی‌کشور ، هدف اصلی را بررسی نقاط ضعف و قوت شركت خصوصی در زمینه لايروبی بنادر شمالی و چالش های موجود در اين بخش دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومين نشست هم انديشی مديران بنادر شمالی به منظور بررسی مفاد قرارداد و عملكرد هفت ماهه سال جاری شركت خصوصی فعال در لايروبی بنادر نوشهر، انزلی و اميرآباد روز شنبه ۸ آبانماه در بندر نوشهر برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران،  سياوش رضوانی مدير كل بنادر و دريانوردی استان مازندران بررسی نقاط ضعف و قوت شركت خصوصی در زمینه لايروبی بنادر شمالی و چالش های موجود در اين بخش را از اهداف برگزاری اين نشست عنوان كرد.

  وی شفاف نبودن برخی از وظايف تعيين شده برای شركت خصوصی در متن قرارداد، نامشخص بودن مدت زمان كاركرد و خارج از سرويس بودن لايروب ها، نداشتن نرم افزار PM و... را از مهمترين چالش های لايروبی كانال و حوضچه بنادر شمالی برشمرد و خواستار چاره انديشی مسئولان ذيربط در اين زمينه شد.

  در ادامه مديران كل و معاونين بنادر انزلی و اميرآباد درخصوص مسايل و مشكلات مرتبط با لايروبی مانند شفاف نبودن برخی مفاد قرارداد، مشکلات حقوقی پرسنل شاغل در لایروب ها، لزوم تشکیل کارگروه ویژه لایروبی بنادر شمالی، تعیین وضعیت گواهینامه های لایروب ها و... به بحث و تبادل نظر پرداختند و نمايندگان شركت خصوصی نیز توضيحات لازم را در این زمینه ارائه کردند .