شناسهٔ خبر: 30279 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

آمادگی راهداران خراسان شمالی برای خدمات‌رسانی به مسافران زمستانه

راهداری مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: راهداران این استان برای خدمات‌رسانی به مسافران زمستانه آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: در طرح زمستانه امسال، ۲۸۲ راهدار استان در محورها و گردنه‌های برف‌گیر استان مستقر می‌شوند تا ایمنی تردد در جاده‌ها را تأمین کنند.

وی افزود: امسال در طرح زمستانه راهداری، ۲۰۵ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین به کار گرفته می‌شوند.

مشتری تصریح کرد: این ناوگان شامل ۷۹ دستگاه خودرو سنگین، ۸۷ دستگاه ناوگان نیمه سنگین، ۲۵ خودرو سبک و ۲۵ دستگاه کامیونت است.

وی بابیان اینکه راهدارخانه‌های استان نیز برای خدمات‌رسانی به رانندگان عبوری از محورهای استان آماده و تجهیز شده‌اند گفت: ۱۹ راهدارخانه شامل ۱۴ راهدارخانه ثابت و پنج راهدارخانه سیار در این زمینه آماده می‌شوند.

مشتری بیان کرد: برای خدمات‌رسانی به مسافران در طرح زمستانه امسال، ۲۸ اکیپ شامل راهداران، کارشناس و راننده در اداره‌های شهرستان و راهدارخانه‌ها مستقر می‌شوند و علاوه بر آن ۳۰ گشت راهداری نیز به‌صورت سیار در شبکه‌های راه‌های استان فعالیت داشته و ترددهای جاده‌ای را رصد می‌کنند.