شناسهٔ خبر: 30284 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

دستیابی به موفقیت در چهارچوب مدیریت زمان

نشست مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مدیریت زمان را باید مدیریت زندگی تعریف کرد و لازمه تحقق اهداف و آرمان‌های افراد در موضوعات زندگی شخصی و اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار عمومی با کارکنان ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ارتقای بهره‌وری و کارایی افراد، لذت بردن از تک‌تک فعالیت و مسئولیت‌ها و تغییر چشم‌گیر در افکار و رفتار از مهم‌ترین آثار مثبت مدیریت زمان است.

داریوش نصر با تأکید بر مطالعه روش‌های نوین مدیریت زمان، گفت: به‌روزرسانی مهارت‌ها، نتیجه گرایی و داشتن هدف پایدار اگر با مدیریت زمان همراه باشد، مطئمنا اهداف و آرمان‌های افراد در موضوعات زندگی شخصی و اجتماعی تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت تغییر ارزش‌ها و گسترش نگرش مثبت به دنیای پیرامون، گفت: لازم است مؤلف‌هایی از جمله اشتراک‌گذاری مهارت و توانمندی‌ها، کمک و مساعدت به همکاران با اخلاص و خودباروی نیروهای انسانی ترویج یابد.

نصر بر سنجش تأثیرگذاری افراد در سیستم‌های اداری تأکید کرد و افزود: انجام وظایف و مأموریت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرهیز از تمرکزگرایی در تصمیم‌گیری‌ها، پاسخگویی به نامه در اسرع وقت و اجرای برنامه‌های کاری به شکل برنامه‌ریزی منظم و فرآیندی در سرلوحه کاری کارکنان این اداره کل باشد.

پخش نماهنگ به مناسبت گرامیداشت سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و قرعه‌کشی پنج سفر زیارتی کربلا از دیگر برنامه‌های دیدار عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان با کارکنان بود.